nedeľa 4. novembra 2012

Halloweenové muffinky

V škole máme zajtra Halloween. A učiteľka nás poprosila o pomoc pri výzdobe,akciách alebo či niečo nemôžeme napiecť. Tak som sa toho chytila, pôvodne som chcela spraviť riadnu veľkú tortu a chcela som ju obaliť do oranžovej farby a spraviť z nej tekvicu :-) Ale...mám toho veľa, učenie, vyučovanie,testy,nová nádejná robota...nejak som nestihla tak aspoň takto

Budeme potrebovať:
Suroviny

200 g   múka hladká T 650
100 g   cukor krupica
2 KL    prášok do pečiva
1/2 balenia   cukor vanilkový
1 ks, stredne veľkévajce
120 g   mlieko
120 g   olej
1 ks   čokoláda




Recept na muffinky som našla tu : http://varecha.pravda.sk/recepty/konecne-vlacne-muffiny/21378-recept.html

Najprv zmiešame sypké suroviny, potom pridáme mlieko s vajcom a napokon olej.
Čokoládu dáme navrch alebo ju povtláčame do cesta.

Čo sa týka krému na muffinky

Rozmiešame cca 3 šálky práškového cukru s 200g masla, pridáme štipku soli,vanilkového cukru a nakoniec 3-4 lyžice mlieka

Ja preferujem menej cukru a trošku viac soli lebo niekedy sa mi to zdá prisladké :) inak je ten krém dokonalý

V tomto konkrétnom prípade som použila aj farbivo (halloween...;)) inak sa umelým farbivám vyhýbam :-)
Krém som na muffinky dostala cez sáčok ako keď sa zdobia medovníčky a niekedy z toho vyjdu super tvary ako špagety a tak...:D
A pavučinky a duchov som spravila roztopenou čokoládou takisto cez sáčok :)



Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára